24 Ağustos 2009 Pazartesi

Eziklik paraylamı ?

imhadan atılan üç beş andavalın kurduğu forumda enteresan yazılar yazılmış bunuda bugün red gösterdi bana, şimdi MecTruy 'ı tanıyalım hemen
1- MecTruy kendi sitesinden başka hiçbiyere üye olmaz heleki ihtilal gibi vasat sitelere hiç üye olmaz.
2- by_Ogmass denen arap kıçı yalayan lamer den korkacak kadarda ufalmadık :} şunu herkez aklına soksunki MecTruy bu alemde kimseden çekinmez ,MecTruy çekinseydi CMG üyesi olan Kaldera nın sitelerini hacklemezdi ve imhadan şutlamazdı, biz herkezin kapasitesini bilmeyiz buna hiçbirzaman gerek yoktur, çünki bu alemde büyük olmak istiyorsan kimseden çekinmeyeceksin, sanırım beni kendinizle karıştırdınız, aslında gerçekleri sizde biliyorsunuz ancak götünüze giren kalın bir şeyin acısı içinize oturdu bu yüzden sizede hak vermek gerek.
3- Bu eziklerin bütün domainleri reg tarihi dolmadan hack edilmiştir whois çekin tek tek ozaman domain bitiş tarihlerini ve reg ediliş tarihlerini görebilirsiniz eğerki görme engelli değilseniz.
4- Şuanda bana küfür eden annesizler zamanında bana ağam paşam komutanım demiştir inkar eden olursada msn screen leri ve logları durmaktadır, rezilliğin bini bin para.

İnanın siteyi 1 ay kapatmaya gelmiyor herkez meydanı boş bulup atıp tutuyor, ve bunları yapanda ufak tefek çocuklar işte herkezde bir iz bıraktık.. daha fazla yazmak anlamsız çünki farkındaysanız nicklerini isimlerini bile yazmıyorum :D gerçekten değmez bea

ulan armutlar Spyhackerz.com uda korktuğumuz içinmi açık tutuyoruz ? hani icraat ? biz o siteyi sırf sizin gibi armutların iftiralarından korunmak için açtık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder