29 Ağustos 2008 Cuma

Efet komediye davet

Efet sevgili dostlarım msn de bir arkadaşımın verdiği linkle gülmekten yarıldık tam manasıyla nedenmi ? adamlara okadar koymuşum okadar koymuşumki beni karalamak için blog açmışlar =) vay bea baya önemli bir adammışım teşekkür ederim öncelikle sizlere en çok blogun altındaki yazıyo güldüm vesselam, nedenmi ? bizi bilen biliyor yazmışlar tam 35 yamışlar " Sizi bilen tabi biliyor (bu laf bile benden özenti) çünkü son zamanlarda bütün domainlerini hacklediğim kim olabilir ? sesleri duyar gibiyim =) doal olarak adamların resmen içine oturmuş ben olsam cidden benimde içime otururdu bütün domainlerimi mundar eden bir adamdan kim nefret etmez soruyorum size ? =) doal olarakda adamlar haklı vesselam zavallılar okadar uğraşmışki benim taa kaç yılında yaptığım hackleri bile koymuşlar tebrikler doğrusu o sıralarda evinizde net varmıydı ? merak ettim açıkcası =) bula bula 5-6 tane konu bulmuşlar onlarda kendi blogumdan alıntı nedense yedikleri domain hackedn hiç söz etmemişler ? muz cumhuriyeti burası arkadaşlar :D Bunu yazan adamda inanın karşımda zamanında köpek gibi titriyordu nolur abi elinde silah var bakmayın o tarafa :D sanırım bişeyler hatırlatır eğer unutulduysa tekrar hatırlatırız Tm35 değil tam orospu evladı yazabilirdin oraya çingene hadi sende ordan. Kendini adam yerine koyuyorsun kaybettiğin itibarını kazanmak için yağtığınız işlere bakın.

Not: Fark ettiyseniz adlarını dahi anmadım okadar umrumda değiller yani buda onlar için açtığım son konu başlığıdır herkez kendi çapında eğlenmeye devam edebilir çünkü biz zamanında çok eğlendik indexleri atarken sitenize :D bugünlük bukadar bu arada ordaki bir yazıya dikkat çekerim sıkıysa bunada bas okadar zor duruma düştülerki artık free site açıp ordan meydan okuyorlar :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder