11 Haziran 2009 Perşembe

Gerçekler dizisi 2

Sanal hayatım boyunca sürekli imt den birşekilde kopan kişilerin açtığı sitelerle uğraştım, mesala birisi gelir abi şu eski imt li site açmış basalımmı ? ulan ben bıkmışım artık bu mevzulardan ve verdiğim cevap ise herkeze aynıdır bırak kendi yağlarında kavrulsunlar heveslerini alsınlar bunun dışında asla saldıralım hadi şöyle yapalım böyle yapalım gibi laflarım olmamıştır olduysada çok nadirdir . ama ne gariptirki bu tür siteler açan eski imt liler sürekli ve sürekli benimle uğraşmayı ve imha ile uğraşmayı laf atmayı herzaman ilk öncelik gördüler, sonrada ben karşılık olarak bu tip kişilerin sitesini hack edince genelde insanların kafasında hep şu düşünce oluştu " mece bak kendi adamlarının sitesini hackliyor bukadarda vefasızlık olmazki "  evet biliyorum birçok kişi böyle veya buna benzeri düşüncelere kapıldınız sizce kim haklı ? ne yapmalıyım ? sessizce tamam bi kralsınız mı dememi bekliyor herkez  bu lafımı istiyorsunuz ? size bişey diyimmi sikimin başını alırsınız ancak.

Ve sözüm imt den çıkanlara veya çıkarılanlara varın gidin yolunuza , sürekli imha hudutlarında farklı nickler ile dolaşıp egonuzu bastıracak yazılar yazmak içni kafa patlatmayın artık. benim için bu saatten sonra atılan adamın geri alınma olayı  bitmiştir işte burdan da yazıyorum eğer attığım bir adamı alırsam tekrar bu yıl içinde gelin söyleyin yorum yazın mec bu adamı çıkarmıştınız neden geri aldınız diyin.  yazıların devam parça parça gelecektir vakit buldukça yazacağım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder