21 Mayıs 2012 Pazartesi

Beyin bedava kullanın


Dikkat komedi forumundan alınmamıştır !! Türkiyedeki hack forumlarından biridir

Foruma mesaj yazan Kişi ise türkiyede Üniversite okuyan bir genç !! ve aklını peynir ekmeklemi yemiş neyle yemiş bilmiyorum, yazıya dikkat edin beyler öyle bir yazmışki , adam sanki bir masal anlatmış ve anlattığı masalada kendini kaptırmış, bol bol mışlı geçmiş zaman kullanan bu arkadaşın edebiyat hocasını birgün sikeceğim ama nezaman bilmiyorum. bu ilk yazısı değil böyle daha önce çeşitli mesajlarını okuyorum, resmen adam dünya ile bağlantısını kopartıyor siteye yüklediği o uçan adam avatarının içine giriyor =)

En çok güldüğüm ve dumurlara girdiğim kelimeleri şunlar oldu :D :D

"Sonucunda ise Aşağıdaki indexle karşı karşıya kaldılar" (Noldu indexle karşı karşıya kalınca ? öldülermi :D yada tanışma faslımı oldu ?)
"Kendi kalitelerini yine kötü bir şekilde sergilemişlerdi" (Edebiyat yapmaya çalışıpda yapamayan senin gibisini görmedim)

Bizim kimseden alacağımız kalmaz kalmadıda !! (Adamlar nasıl alıyor alacaklarını ? ftp ye index yükleyerek :D :D demek bu salaklardan borç alsak bunlara bi ftp versek yeterli ödemek için :D :D)

xxx kişş: Lan Toryum Ali sana küfür etti !! 
Toryum: Olsun etsin ben onun ftp sine index yükledim o şimdi o indexi görünce çarpılacak hatta düşüp bayılacak çok korkacak okunmuş index olm o, böylece intikamımı alıcammmmmmkjf hfjkhd

Adam okadar uçmuş ki olayı terörle mücadeleye kadar dayamış,

Burdan bütün genç kardeşlerime sesleniyorum ! lütfen radyasyondan uzak durun !! bakın bu radyasyoın denen illet milletin aklınıne hale getiriyor, uzak durun yada pc başında oturmayın uzun saatler sabit biyere bakmayın yada BURAYA tıklayın ve  böyle bir radyasyon taşı alın ve monitorun ön tarafına koyun, bu taş türleri radyasyonu büyük oranda çekiyor en azından hasarı en aza indirin

1 yorum:

  1. http://grayhatz.org/forum/showthread.php?t=1377

    Bu n'oluyor, çocuğa boyun eğmiş oluyosun o zaman sen ? :D

    YanıtlaSil