12 Şubat 2009 Perşembe

Cold1a.org Hacked - Defaced - Fucked

Efet  bu sıralar bloguma çok sık yazmaya başladım taş yağacak kafamıza :P gece gece Dumenci rahat bırakmadı msn den dedi gel şu Cold1A denen tecavüze uğramış karganın sitesini hackliyelim , dedim kenke git başımdan çol çocukla uraşmayak illa dedi gece gece eğlence olur bize 5 yıllık dostum kırmadım napim :P baktık site zaten götü boklu biyerde barınıyor sunucuyu hack etmemiz sadece 10 dk sürdü hatta index bile hazırlamadım normal index.php editleyip bir iki html koduyla indexi yazdım sebebi ise bu salağı hiç adam yerine koymadığım içindir ona harcadığım 10 dk ya bile yazık.

İşte sonvurulus ekibinin götüne buda gazoz kapağı olsun,  Ben herzaman icraatlarımla anıldım karı gibi msn den laf yaparak olmadığını defalarca kez gösterdim, ancak sübyan arkadaşlar anlamıyor birtürlü illa indexe söveyimmi lan ? bunumu istiyonuz illa annenize bacınıza söveyimde ona buna rezilmi olasınız !!

Gördüğünüz gibi hacklediğimiz siteler bakkal çakkal sitesi değil yada kıçı kırık 2-3 msn değil..

Aşağıda root panel screenlere bakabilirsiniz bunları koymamın sebebi bu götboku salaklar hiçbirşekilde yedikleri indexi hazmedemiyor hep inkar hep inkar nereye kadar a.k.  Madem bir laf söylediniz imhatimi düzenli orduya kafa tutuyonuz arkasında durun madem bileğimizi bükemiyorsunuz öpün amına koyduklarım :D

Mirror:http://www.serapis.net/Pages/mirrorsDisplay?Mirror=103263

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder