6 Şubat 2009 Cuma

Durum değerlendirmesi ve açıklama

Merhaba torunlar tombalaklar, Artık imhatimi.org'u her kapatışımda açıklama yapma ihtiyacı duyyorum sebebi ise ergenlik çağındaki insanların siteyi kapattığımızın akşamı kapanmasaydı hacklenecekti basacaktım korktu kapadı gibi krişe olmuş sözler sarf etmeleridir Affedersiniz ' ulan dingiller site 3 hafta kesintisiz yayın yaptı botnet ddos flood gibi lamer ekmeğinden başka bir icraatınızı görmedik + yok co adminin sitesiymiş moderatör sitesiymiş bakkal çakkal sitelerini hacklemekten başka ne yaptınız soruyorum ? yada msn hacklemekten başka ? Hani icraat ? Siteyi kapadıktan sonramı yapacaktık diyorsunuz ? ne büyük rastlandı değilmi :) yazık size '

İmhatimi.org açılalı tam 5 ay oldu ve hala daha hackleyecek yarım akıllı çıkmadı ve hackleyebileceğinizide sanmıyorum türkiyede bunu yapacak kadar kafası çalışan yok !! ( insanoğlu beyninin %1 ini bile zor kullanıyor ozaman siz % 0,1 ini kullanıyorsunuz ) sizin bu yürüdüğünüz yollardan 251425741247 kere geldim geçtim ve şuanda keyfini çatıp langırt oynuyorum.

İmhatimi.org güvenlik sistemi şuanda bu sayfayı okuyanların bile aklına gelmeyecek biçimdedir o yüzden boş hayellere dalmasın kimse , İMT şuanda offline tek sebebi ise server sahibinin makinede hack sitesi barınmasına izin vermemiş olmasıdır çünki ben vps yi alırken normal bir site için aldım içinde hack sitesinin olduğundan server sahibinin lamerlerin server sahibini msn ekleyip imhatimi.org un ftp lerini istemesiyle olmuştur ve server sahibimiz okadar kaliteli adamki 200 tl teklif edilmesine rağmen parayı geri çevirip beni telefon ile arayıp durumu bildirmesidir (: Lamer hazretleri çaresizlik ve umutsuzluk içine düşmüştürler son çare olarak para teklif etmiştirler ancak bunu bile beceremediler ellerine yüzlerine bulaştırdılar :D

Ve şunuda çok iyi biliyorumki msn de yüzüme abi diyenler ben yokken arkamdan atıp tutuyorlar ancak o ADAMLARI asla ve asla adam yerine koymadığım için nick vs yazmıyacağım ama hepinizin ne yaptığı ne dediği an ve an bana gelmektedir gerçi gelse bile kimse umrumda değildir bu andan itibaren.

http://www.serapis.net/Pages/mirrorsDisplay?Mirror=102201 Bu mirrorun sahipleri namusunuzu temizleyin ve indexin en altındaki siteye iyi bakın www.imhatimi.org onun arkadaşının kankasının amcasının teyzesinin sitelerini hacklemek ile kirlenmiş namusunuzu temizleyemessiniz utanmasanız hacklediğiniz yabancı siteleri bile imhatimi.org un sitesiydi diyip yayınlıcaksınız :D:D:D:D yani yaparsanızda şaşmam beklenir sizden hatta ihatimin.org footer de ekli linklerdeki siteleri bile hackleyip imt nin sitesiydi dersiniz beklerim yani şaşırmam bu duruma :D:D

Hadi şimdilik bukadar yazılarımın devamı gelecektir gülün diye yayınlıyorum yoksa beni bilen bilir tanıyan tanır elinde c99 ile zone kasan adamlarında tanımasına ihtiyacımız olmadı hiçbirzaman ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder