14 Haziran 2012 Perşembe

Gayhatz buluşamıyor ? Yardım Edelim lütfen



Gün geçmiyorki yeni bir gariplik yaşanmasın , bildiğiniz üzere önceki yazılarımda  0-3 yaş kekır gurubu yine yeniden kapandı ayda online kalma süreleri ortalama 1 hafta :D nedenmi ? dc alamıyorlar paraları yok abisi, kıçı kırık vps alıp cloudflare ilede ip leri saklayıp gri götlerini emniyete almaya çalıştıkları için ceplerindeki simit parası vps almaya yetiyor ancka dc almaya yetmiyor =( , bugün gireyim bakıyım şu komedi forumuna dedim amk kapandı birsürü küfürü bastım ! sabah sabah moralim düzelsin güleyim diye girdim baktım goddaddy park page :D hay dedim eşşek yavruları, neyse bu arada grayhatz adına yardım toplamaya karar verdik imhatimi ekibi olarakdan camilere bugün ilan verdirdim hatta darülacezede' bile bir miktar yardım yapacak bu eşşek yavrularına . Hepimiz müslümanız beyler bu yetimlere neden yardım etmeyelim ? açın kumbaralarınızı verin kuruşlarınızı bu piç liselilere :D açılsın siteleri ! yoksa türkiyenin en büyük komedi forumundan mahrummu kalalım amk :@ aşağıda hesap numaralarını veriyorum..

Banka adı: Yetim BANK
Şube kodu: 3131
Hesapno: 0900 331 31 31


Bi Yardım Elinizi Uzatın ... (



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder