5 Haziran 2012 Salı

Gri götlerin REAL çipleşmesi


Yukardaki resme bakın önce ve işaet edilen başlığı inceleyin, bi gariplik var dimi ? anaokuluboruhatz adlı heçker   ekibi buluşmaya kara vermiş ! tamam buluşun anladıkda bu " kızların gücü " manteliteside ne oluyor ? buluşunca napcaklar çok merak etmeye başladım, ama siz bi kaç önek verebilirim bu sitenin veritabanında kayıtlı olup sadece 2kb lik alan kaplayan iki insan buluşcak sevgili gibi bi kafede sonra mutlaka ellerinde hacker olduklarını belli eden laptob larıda olacak heycanlı şekilde labtoblarındaki havij v 5.2 progamlarını birbirlerine gösterecekler muhtemelen ve saçma sapan  -4 yaş altı muhabbet başlayacak, edecekleri muhabbetin tamamı  otizm belirtisi kıvamında olduğu için, daha fazla örnek vermiyim ayıp olacak sonra :D 

İşin bu kısmını geçelim, o nasıl başlık öyle ? (Real)  yazmış adam yaaa !!   Buluşmanın başka türlüsü oluyormuydu ? benim bildiğim birde mahşerde buluşuyorduk ? başka nerde buluşuluyo ? bilen varsa mail atsın bana :D :D çok heyecan yapmışlar ee haklılar üye sayıları 1 milyon oldu artık bu tür üyük organizasyonla düzenlemeliler eee koskoca cw nin kopyası adamlar ! olsun okadar organizeyşın :D bide konuya yorum atmışlar  , birbirlerini tanımak için götlerini griye boyayıp caddede açacaklar sanırım yoksa nasıl bilcekler kimin gri ci olduğunu, allah muhavaza kaybolur bunlar :D snsjfn ghfjöf daha fazla yazamıcam çok komik bir site gülmek için arada bakıyorum :D


dipnot: bunua ekleyim , bu boruhattına girmek için domainlerini yazdım yanlışlıkla gayhatz yazmışım neden açılmıyor dedim kapandı sandım üzüldüydüm amk, şaka değil cidden öyle yazmışım :D


update: ya bide Real yazmış amına koduklarım, ananızı ingilizlermi sikti naptı tövbe tövbe..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder