7 Ağustos 2012 Salı

r10.net

r10.net de sonunda yılların pisliği ortaya çıktı, hep diyordum orda çok pislik adamlar var diye !modların yarısından çoğu satılmış modlardan oluşuyordu Hititajans adlı bir üye yazmış " - " sadece bu sembolü koyup millete ban atılıyordu,kimin banladığı bile belli değildi yani :) çok orrossspu çocuğu vardı zaten bir ara nefret ettim 2 yıl girmedim siteye, geçenlerde üyelik buldum girdiydim hacklink satıyorum diye sınırsız ban attı orospu modlar ve adminler :D siz kimsiniz bana atıyonuz ? neyse adalet yerini buldu ! dürüstlükle geçinen bebelerin götüne kazık girdi çıkamadı henüz debeleniyorlar ticaret bitme noktasına geldi :D ufacık bir dokunuşta bile içlerindeki bok dışarıya çıktı :D :D :Dbirdaha girmem o aşağılık siteye , girenleride başka siteler bulmasını tavsiye ederim =))

çok yakında http://www.webmasterborsa.com  < 1 numara iseniz hep öyle kalırsınız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder