7 Eylül 2012 Cuma

Millikuvvetler.net Hacked



Millikuvvetler.net denen akılsızlar hacked !

İmhatimi.org tekrar açıldığından buyana Bizle sidik yarışına giren anaokulu sitesi ve başlarındaki manda rainmal tarafımızdan böcek gibi ezilmiştir. ben 8-9 aydır iş hayatım yüzünden bu olaylardan kopuk kaldım, böyle çocuklar türemiş bu süreç içinde ! tabi ilkokulluların gözünde'de büyümüşler, Botnet ddos syn gibi işsizlerin yaptığı şeylere dadanmışlar başka da bi bok bildikleri yok ! beni bilmezler ancak birgün **** kardeşim geldi bir pkk sitesi içni sunucuyu geçemediklerini söylediler geçtim configi verdim bunlara , bunlarda indexi attılar bu siteye. Şimdi ben pkk sitesine indexi atmadan bunlara siteyi teslim ediyorum yani burdaki mantık nedir şimdi ? yani MecTruy artık bu işleri çoktan aşmış noktalamış geleceği en iyi seviyeye gelmiş ve çoluk çocuğun bişeyler öğrenmesi için yol vermiş biridir.

Ama bu çocuklar ne yapıyor ? paçamızdan ısırmaya kalkıyorlar isim yapmak nam yapmak adına, aa bak imt yi kapattım potnetledim vs vs vs

Sizce buna izin verirmiyim ? paçamdan tutan kim olursa ayağımı kaldırır ezerim yapışır yere. biz ölmedik sadece uzakta biyerdeyiz dikkat edin.





Bu arkadaşlar birde iftiraya başlamışlar aşağıdaki screenler umarım çenelerini kaptmaya yeterli olur.

Ana dc offline bilisim domain hacked buda screen: http://i46.tinypic.com/17cvf9.png

Bulunduğun datacenter hacked buda screen bebe iyi bak. iftira atmadan 2 kez düşün

Bu aşağıdakide barındığın sunucu sahibinin kmilik bilgileri, dahası var sana ait olanlarda ancak kimsenin özel hayatına karışmam rain bebesi ufaksın sen daha piskolojin bozulmasın diye koymuyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder