4 Ekim 2010 Pazartesi

Can dündara dır bu yazım


Blog takipçilerim bugünde farklı bir konuyla daha doğrusu bildiğiniz üzere siyasete karşı bir eğilimim var ancak bunu kesinlikle siyasi bir yazı olarak görmeyin yazmak istedim sadece. Evet bu resimde gördüğünüz bu gereksiz adam son günlerde ciddi anlamda tav olmaktayım ve onu her ntv programında gördüğümde beynimde ilk hain cümlesi oluşuyor nedenmi ? ilk olarak Şemdin Sakık ile röportaj yapması ve  bu vatan haini keltoşu madur durumda gösterip pkk propagandası yapması, can dündar denen adamda zerre kadar milli görüş yok sırf reyting için yapmayacağı iş te yok yakında apo ilede röportaj için kapıları aşındırmaya başlar. Neyse konunun özüne dönelim bugünde yine NTV izlerken bu adamın programına denk geldim yine izlemicektim ama yine ne saçmalıyor diye baktım evet evet yine saçmalıyordu bir ayı bir adama saldırmış ve bakanlık o ayının derhal öldürülmesini istemiş başka insanalarada saldırmasını önlemek amacıyla ancak Şemdin Sakık ile yaptığı röportajda insan katillerine karşı bir sempati besleyen can dündar bukezde ayıya karşı bir sempati besliyor, diyorki; ayıyı öldürmeden acaba başka türlü bir çözüm olamazmı ölmesimi gerekiyor ille umarım şuanda öldürmek için aratmıyordur bakanlık ! ( telefon bağlattı bakanlıktan birkaç kişiyle bukadar önemsedi yani ayıyı, ancak Şemdin Sakık ın öldürttüğü kardeşlerimizi bir hiç yerine koyup o keltoşla röportaj yaptı)  ntv ye sesleniyorum yakışmıyor sizin gibi elite bir haber kanalına yollayın şunu geldiği çöpe şiir yazmaya devam etsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder