25 Ekim 2010 Pazartesi

Durakta çamurluk yapan kadın


Bugün konakta durakta bekliyordum akşam üstü saat 18.00 civarlarında, durağa vamp giyinimli şık ama çirkin bir kadın geldi, vucudu güzel oslada yüzüne kese kağıdı gereken cinslerden neyse biz bekliyoruz 455 nolu otobüsü ve bizim durağa sadece 455 nolu otobüs gelir yandaki durağa ise 450 nolu otobüs gelir, neyse bekelrken bide baktık üniversite öğrencileri sürüyle geldiler bir kısmı evine bir kısmıda yurtlarına gitmek için, hepsi hemen düzgün bir kuyruk oluşturdular şaşırdım türkiyede düzenli bir kuyruk yapma sorunu vardı öcneden :D ee okul insanları değiştiriyor, neyse konuya geleyim hemen, yanımdaki çirkin vamp kadın birden o gıcık ve itici sesiyle çemkirdi öğrencilere işte biz burda yarım saattir beklioz siz neden önümüze geçtiniz utanmıoynuzda mal insanlar felanda filanda karı bir anda saydırmaya başladı öğrencilere :D bend eşok vaziyette karının rezilliğine bakıyorum çünkü ordaki tek suçlu o kadın nedenmi 450 nolu otobüsü bekliyor ve 455 nolu durakta bekliyor :D :D öğrencilerden birkaçı karıya sağlam laf yapıştırdıysada fazla ileri gitmediler yine saygılarından olay aslında daha geniş ama bukadarını özetledim sizlere benim için çok komikti ya çünkü insanlar ottan boktan bir sebeb için tartışıyorlar bende sadece gülüyorum böyle durumlara

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder