1 Ekim 2010 Cuma

SQL injection aptalları


Ya son dönemlerde dikkatimi çekti bu SQL injection yapan eşekler çoğaldı nedense önceden bunu pek az kişi yapardı şimdi ise 10 kişiden 7 si uğraşıyor böyle bazıları saatlerce kolon ve tablo adı bulmaya çalışıyor mesala düşünsenize adam tablo adını dg4sd_adminnn ve bunu elle brute yapan malları eli geçtim program bile kurtarmaz, neyse bu SQL cilere şöyle bakıyorum çoğunun msn avatarında bitane Şırınga resmi oluyor genelde diyorum ulan herhalde bunlar SQL injection u şırınga ile yapıyor :D hayel dünyası işte, geçenlerde kankam Ly0n da baktım sql ile uğraşıyordu dedim nasıl gidiyor dedi uğraşıyorum elle, (900 dolarlık program var elinde blindi saniye içerisinde binlerce yolla deneyip anında bağlanıyor neyse işte manyak bir yazılım) dedim neden programla kasmıyorsun, dediki cem böyle daha zevkli insan kendini bi bok sanıyor ve şimdi anlıyorum sql ile uğraşanların götü neden bukadar kalktığını dedi. hahahaha epey güldürdüydü beni..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder